زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

sanjeshz -

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

در این بخش از سایت سنجش زد ( سنجش زیست ) با ما در اخبار و اطلاعیه های آزمون های تحصیلات تکمیلی وزارت بهداشت و وزارت علوم همراه باشید.

ثبت نام آزمون کنکور ارشد سال ۱۴۰۱ وزارت علوم از طریق سایت سازمان سنجش امکانپذیر می باشد.  آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های آزاد و سراسری همزمان و در یک تاریخ و توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می گردد.  طبق اعلام سازمان سنجش ثبت نام این آزمون از  شانزدهم تا بیست و سوم آذرماه  صورت می گیرد.

معمولاً زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام این آزمون یک هفته می باشد اما در سال‌های گذشته مشاهده شده است که سازمان سنجش بازه زمانی را برای داوطلبانی که از ثبت نام جا مانده اند نیز در نظر می‌گیرد و فرصت ثبت نام برای آزمون را افزایش می دهد.

ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد رشته های مرتبط با وزارت بهداشت در سایت سنجش پزشکی  صورت می گیرد.  رشته های مرتبط با وزارت بهداشت در زمان جداگانه که در سایت وزارت بهداشت اعلام می شود و معمولا در اواخر بهمن ماه می باشد ثبت نام صورت میگیرد. آزمون این رشته ها نیز طبیعتا در زمان دیگری ( معمولا در خرداد ماه) صورت می گیرد و داوطلبان برای آگاهی از زمان و شرایط ثبت نام آزمون باید به این سایت مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان در مرحله اول آزمون سراسری کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم برای ثبت نام برای انتخاب شهر محل دانشگاه های دولتی از طریق سایت سازمان سنجش اقدام خواهند کرد اما داوطلبانی که ادامه تحصیل در دانشگاه های آزاد را داشته باشند؛می توانند در بازه زمانی که در سایت دانشگاه آزاد اعلام می گردد با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد با توجه به کدی که در کارنامه درج شده و شماره داوطلبی خود به انتخاب رشته محل اقدام نمایند.

sanjeshz
sanjeshz

شرایط ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد:

1- افرادی که دارای مدرک کارسناسی هستند و فار غ التحصیل شده اند.

2- دانشجویانی که تا تاریخ 31 شهریور ماه 1401 فارغ التحصیل خواهند شد

sanjeshz
sanjeshz

 .

 مدارک لازم برای ثبت نام:

معمولا برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد نیاز به فایل اسکن شده عکس پرسنلی با حجم کم ، اطلاعات کامل شناسنامه ( نام ، نام خانوادگی ، تاریخ تولد، سریال شناسنامه و…) ، اطلاعات تحصیلی کارشناسی ( در صورت دارا بودن کاردانی به اطلاعات آن هم نیاز دارید.) مانند : زمان شروع تحصیل ، زمان فارغ التحصیلی و معدل و در آخر نیاز به اطلاعات نشانی منزل و تماس خود برای تعیین محل آزمون خود دارید.

را ه های ارتباط با ما :

کانال تلگرام سنجش زد

اینستاگرام سنجش زیست

مطالب مرتبط:

کتاب جدال شک و ایمان 

کتاب خوشه های خشم

نکات برنامه ریزی هوشمندانه  برای آمادگی برای کنکورهای سراسری

بخش اول: چگونه تست بزنیم؟

چطور درس بخوانیم؟

اشتراک در شبکه های اجتماعی

4 دیدگاه دربارهٔ «زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱»

  1. Ace of Base — шведская поп-группа, образованная в 1990 году. Их музыкальный стиль сочетает в себе элементы поп-музыки, дэнса и электроники. Группа стала популярной благодаря хитам “All That She Wants”, “The Sign”, “Don’t Turn Around” и “Beautiful Life”. Эти композиции не только покорили чарты во многих странах мира, но и остаются классикой жанра до сих пор. Ace of Base оставили неизгладимый след в истории поп-музыки, их мелодии до сих пор радуют слушателей по всему миру. Скачать музыку 2024 года и слушать онлайн бесплатно mp3.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مطالب در همین رابطه
مطالب مشابه
سبد خرید